Polityka Zwrotów


1. Postanowienia ogólne 1.1. Niniejsza Polityka Zwrotów określa zasady dotyczące zwrotów Produktów cyfrowych zakupionych w Sklepie internetowym prowadzonym przez: TechTroop Karol Dziembowski


49-330 Łosiów

Numer telefonu:538380444

E-mail:karoldziemb@gmail.com


1.2. Klient dokonując zakupu Produktu cyfrowego akceptuje niniejszą Politykę Zwrotów i wyraża zgodę na brak możliwości odstąpienia od umowy po pobraniu Produktu.


2. Brak możliwości zwrotu Produktu cyfrowego 2.1. Zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa do odstąpienia od umowy.


2.2. W związku z powyższym Klient nie ma możliwości zwrotu ani ubiegania się o zwrot kosztów po zakupie Produktu cyfrowego i jego pobraniu.


3. Reklamacje 3.1. W przypadku problemów technicznych z dostępem do zakupionego Produktu cyfrowego Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą poprzez e-mail: karoldziemb@gmail.com

3.2. Reklamacje dotyczące Produktu powinny zawierać:


Imię i nazwisko Klienta,

Adres e-mail użyty podczas zakupu,

Opis problemu,

Numer zamówienia.

3.3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania.


4. Postanowienia końcowe 4.1. Niniejsza Polityka Zwrotów obowiązuje od dnia jej opublikowania w Sklepie.


4.2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Polityki Zwrotów w dowolnym czasie. Zmiany będą obowiązywać od dnia ich publikacji w Sklepie.


4.3. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Polityką Zwrotów zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego.